دسته بندی خدمات
آخرین خدمات
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید

نکات کلیدی برای خانم های قد بلند

نویسنده میسیز پارتی 1397/03/05 0 نظر

سلام میسیز پارتی هستم و میخوام امروز در مورد نحوه لباس پوشیدن خانم های قد بلند باهاتون صحبت کنم .

خانم های قد بلند به خودی خود، توجه افراد دیگه رو به خودشون جلب می کنن اما این احساس که شما از زمان وارد شدن به جایی در معرض توجه هستین شاید برای شماکمی سخت باشه. اگه احساس می کنین که قد شما بیشتر از اینکه یه دارایی با ارزش باشه مانعه احتمالا تعریف شما از مد اشتباهه .بنابراین ما می خوایم قد شما رو به عنوان بخشی از دارایی با ارزش شما جلوه بدیم تا همیشه بدرخشین . با رعایت این نکته های مهم مطمئن تر در جمع ظاهر میشید و از اینکه قد بلندید لذت میبرید.

 

 

1-از کفش پاشنه بلند نترسین

فکر نکنین چون قدتون بلنده نمیتونید کفش های پاشنه بلند بپوشین هیچ چیزی جذاب تر از یک خانم قد بلند با کفش پاشنه بلند نیست . کفش های پاشنه کلفت و کفش های زرق و برق دار رو انتخاب کنین، و کفش های پاشنه تیز نپوشین چون پاهای شما رو به طور نامنظم بلند می کنه .

 

2-تمام بدن خود را نپوشانید 

 با توجه به نوع مهمونی و محدودیت هاش در صورت امکان خودتون رو از نوک سر تا نوک پا با لباس نپوشونید و بجای اون قسمتی از بدن خود را در معرض دید قرار بدید . توجه داشته باشین هیچ فردی موقعیت شما را نداره پس از اون استفاده کنین مثلا اگر یک تاپ پشت باز می پوشید اون رو با یه شلوار جین تنگ ست کنین .

3-در انتخاب رنگ ها دقت کنین 

رنگ های مختلف رو امتحان کنین رنگ های روشن توجه افراد را به خود جلب می کنن لازم نیست که بیش از حد از آنها استفاده کنید تا مسخره به نظربیاد  تا جایی که می تونین رنگ ها رو ساده انتخاب کنین به عنوان مثال شما می تونید  یک کفش پاشنه قرمز رو با پیراهن مشکی تن کنین  یا گردنبند فیروزه ای خودتونو با کت قهوه ای بپوشین نمایش رنگ های روشن نشان دهنده ی اعتماد به نفس شماست . می تونید از رنگ هایی استفاده کنین  که نگاه ها رو به برخی از قسمت های بدن، معطوف می کنن به عنوان مثال، اگر شما کمر باریکتونو دوست دارین یک کمربند روی اون  ببندین و تاثیرشو  ببینین.

 

 

 

 

4-یکنواختی ظاهری رو بشکنین 

لباس های لایه لایه برای شما عالی اند جزئیات مختلفی مثل پر، تزیئنات و حاشیه در لباستون انتخاب کنین تا مثل یه  ملکه  بدرخشین. بهتره از یک رنگ برای تمامی قسمتها استفاده نکنین تصویر پیوسته و یکدست خود تونو با داشتن زیورآلات و لوازم مختلف بشکنین پیراهن های مجلسی و بلند با طرح ها و رنگ های خاص برای شما بسیار چشم نواز هستن .

 

 

5-دامن مناسب شما

پوشیدن دامن هایی با دور کمر بالا بسیار زیبا و جذاب بنظر می آد. برای اضافه کردن انحنای زنانه به اندامتون پیراهن هایی با کمر های شل و افتاده و حاشیه های چین دار انتخاب کنین.

6-کیف کوچک ممنوع

هرچه کیف شما کوچکتر باشه، اندام شما بزرگتر به نظر میرسه . بعضی از خانم های بلند قد که از کیف های رودوشی خیلی کوچک استفاده می کنن، اندام خودشونو  غول آسا جلوه می دن. معمولا توصیه می شه خانم های بلند قد از کیف های بزرگ و دستی استفاده کنن.

 

                                                                                                       حرفه ای باشید

نظر خود را بیان کنید